Безкоштовна доставка для замовлень від 2000 грн
Подарунок до кожного замовлення від 1000 грн!
Замовляй будь-які товари на суму від 1000 грн і отримуй лімітований набір стікерів у подарунок!

Обмін або повернення товару

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару в разі, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.

Товар також може бути повернутий кур'єру безпосередньо в момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується.

Обов'язково перевіряйте товар відразу на Новій пошті або при доставці кур'єром. Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару - відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і заявкою на повернення замовлення.

Оголошену вартість вказуйте повну вартість товару. При поверненні для збереження товару відправляти необхідно в такій же упаковці, як при отриманні.

Всі дії з повернення товару відбуваються відповідно до «Закону про захист прав споживачів».

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

- продовольчі товари;
- товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі та ін.
- предмети гігієни;
- м'які або надувні іграшки;
- товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
- парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
- рушники, покривала, лежаки, будиночки;
- зубні щітки, гребінці, інструменти для грумінгу;
- панчішно-шкарпеткові вироби.

Що робити, якщо придбаний товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?

Відповідно до Закону, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Відповідно до Закону, товар підлягає поверненню або заміні при дотриманні наступних умов:

- збережена комплектність товару;
- збережена цілісність упаковки;
- збережені маркування та ярлики виробника;
- товар новий і не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутися магазин та обміняти товар або повернути кошти.

Які дії співробітників магазина щодо обміну неякісного товару?

Співробітники магазину оглянуть товар на місці, і якщо він дійсно перебуває в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати куплений і придбати інший, який підійде йому за характеристиками і ціною. Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожче товару, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні.

Якщо ж товар дешевше, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

У разі якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, він буде відправлений компанії-постачальнику на експертизу.

На час перебування товару на експертизу, покупець отримує від магазину гарантійний лист, в якому вказується:

- назва товару;
- скарга щодо його несправності;
- дата, коли товар був повернутий в магазин;
- висновок про необхідність проведення експертизи.

Якщо експертиза підтверджує, що товар прийшов в неробочий стан з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін або повернення товару, або коштів, які були витрачені на його придбання, відповідно до вищезазначених умов.

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.

Крім причини в заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:

1. дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
2. дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу);
3. суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивозу і тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.